Uppsala Syndrome - Do you speak hunglish?

Uppsala Syndrome - Do you speak hunglish?

My first "how to DO NOT try to prepare for acrylamide gel running?" list in Sweden

2015. szeptember 13. - Bree Gi

Ez a lista értelemszerűen azokra vonatkozik, akik a Bio-RAD gel cast és gel running systemen szocializálódtak, és akiknek a Hoefer gel cast és gel running system egy rossz viccnek tűnik. 

1. Keep calm. Ez sajnos nem vicc, kajakra ezt kell használni. 

2. Biztos vagyok benne hogy aki ezt a rendszert tervezte, annak sose kellett vele akrilamid gélt öntenie. Értsd egyikoldalon a pipettahegy, másik oldalon figyeled hogy mennyit töltesz. A kettő egyszerre nem megy. Tegnap túltöltöttem, mert arra koncentráltam hogy a pipetta hegy passzoljon és az akrilamid az üveglap és a porcelánlap közé menjen, de nem láttam a frontot. Ma a fele mellé ment, mert  frontra figyeltem. Mivel nem 2 üveglap közé töltök, és a kettő ellentétes oldalon van, ezért... Hangosan, kérem most mindenki egyszerre... ííííígyis van! Rácsesztem. 

3. Miért van ennyi alkatrész? Az az ember, aki ezt a gélöntő rendszert szereti biztos valami perverz lehet, aki szeret legózni, vagy szereti nézni ahogy az emberei szenvednek a gélöntéssel. 

4. Még mindig úgy érzem hogy ez egy rossz vicc. Csak 0.75 mms fésűink vannak (ellenben vannak 1.5 mms spacerek) így nem tudok feltölteni 50 mikroliter mintát... max 20 mikrolitert és azt is épp ahogy. Szenvedek de elég rendesen. 

5. Hol ereszt? Komolyan mondom nem értem. Feltöltöm csurig, 5 perc múlva leereszt 3 mlt. Nem többet. Mindig csak 3 mlt. Hol? Miért? HOL??? 

6. Még mindig a gélöntés részén vagyok kiakadva. Ez abszolút logikátlan. Ha látni akarok a frontot, akkor hátulról kell feltöltened. Ami totál logikátlan, mert "magad felé" öntöd a gélt. Egy rossz mozdulat és szemedbe fröccsen az akrilamid, vagy ami még rosszabb a következő gélöntéshez a témavezetőd úgy felöltöztet, mint egy karácsonyfát- oszt maszk, védőszemüveg, köpeny. Esetleg ha olyan kedve van, akkor bevon csokival, meghint porcukorral és megforgat kókusz reszelékben. Vagy franc tudja. Nem tudom, mit lehet még ráadni az emberre "balesetvédelem" címen. 

A bejegyzés trackback címe:

https://uppsalasyndrome.blog.hu/api/trackback/id/tr447785020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása