Uppsala Syndrome - Do you speak hunglish?

Uppsala Syndrome - Do you speak hunglish?

How to spend the 10% of your salary for a lot of crap and feel better yourself after the paying?

2015. október 31. - Bree Gi

Tegnap annyira ki voltam borulva, hogy elmentem vásárolni az IKEA-ba, és amit amúgy 4x-5x is meggondolok hogy szükségem van-e rá, azt azonnal beraktam a kosaramba. Elég gyors bevásárlás volt. Nagyjából a teljes fizetésem 10%-át basztam el az IKEA-ban. 

Vettem magamnak szép kávés bögrét. 

Vettem magamnak (meg 5 másik embernek, mivel 6 emberre van mindenből) szép müzlis tálat

 

Vettem magamnak spatulát és kenőbotot (természetesen mindenből a szép rózsaszínt vettem meg) (süti sütéshez) (már nagyon régóta vágytam egy ilyenre)

Vettem szép rózsaszín konhya ruhákat, amik mellesleg passzolnak az ugyanilyen mintájú köténykémhez

Vettem fenszi láncsboxot is. Szeparált. Ha nem zöld lenne, hanem rózsaszín, akkor az maga lenne a nirvana. Mostmár hurcibálhatom magammal a pénteki eszbékás menzás menümet: meggymártás, fasírt, krumplipüré!

De mit ér egy lunchbox, ha nincs lunchbox táskám? Hát azt is vettem! Ez is zöld basszameg, na sebaj...

És vettem nem túl fenszi, ellenben olcsó 17 darabos lunchbox készletet is... hogy erre miért volt szükség? Hogy a másik fenszi 17 darabos lunchbox készletem mellett legyen még 17...

Vettem ilyen izét... erre azért volt szükségem, mert korábban vettem egy kisebbet, de abba nem fér bele egy egész zacsi kávé... ERRE TÉNYLEG szükségem volt!!!!

Vettem egy nagy tepsit... most nem tudnám megmondani, h erre miért volt szükségem, de majd kitalálom... 

Vettem takarót is... készülök a télre és ezzel nagyon kellemes takarózni, ez is fontos volt... 

Hát ezt nem tudom miért vettem meg, de miután felhúztam és letakartam a szép szürke takaróval, rájöttem hogy zseniális vagyok. 

Vettem konhyai DIGITÁLIS mérleget is. Miért ne? Végre tudni fogom hogy miből mennyit teszek az ételbe. 

Vettem mécsest... 90 darabosat. Közeleg a tél... nem, nem ezzel fogok fűteni, csak Tégla mondta hogy ez segít elviselni a sötétséget...

Vettem köntöst is, meg egy új párnát is, meg egy nagy fém keverőtálat is, meg mérő kanál készletet is, de ezekről nem találtam képet. 

ÉS EZT A SOK SZART BICIKLIVEL HOZTAM HAZA!!!! 7 km. És vasárnap folytatom Ma Petite-tel, mivel egy csomó dolgot elfelejtettem megvenni, amire tényleg szükségem van. Kész mázli, hogy az IKEA olcsó, valószínüleg ha az H&M-ben akartam volna magam felvidítani, akkor 

1. 

1/A) Még jobban kiborultam volna az egész alakos tükrök miatt

1/B) Ennek következtében még több pénzt költöttem volna az IKEA-ban

2. Kapásból elköltöttem volna a fizetésem 2/3-át ruhákra. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://uppsalasyndrome.blog.hu/api/trackback/id/tr78038794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása