Uppsala Syndrome - Do you speak hunglish?

Uppsala Syndrome - Do you speak hunglish?

Off topic: XYZ-free products

2015. augusztus 26. - Bree Gi

Miután túl voltam az első (második, harmadik, negyedik) sokkhatáson, ami azután ért hogy megkóstoltam a bort, rájöttem, hogy ha ennek a sz-a-rnak van célközönsége (úgy értem, ha rajtam kívül más is megveszi) akkor biztos lehet még fokozni a dolgokat, elvégre a homeopátiás gyógyszerekben sincs hatóanyag, és pont ezért hatékonyak. 

Tehát a listám, amivel lehet elképzelhető hogy találkozni fogok még itt Svédországban:

1. THCmentes marihónajja

2. Alkoholmentes vodka

3. Húsmentes sült oldalas 

4. Zsírmentes vaj

5. Cukormentes karamell

6. Tejmentes joghurt 

7. Lisztmentes kenyér

8. Steril probiotikumok 

Jól van, lehet hogy kissé túlzás a lista, de elképesztően kiverte nálam a biztosítékot ez a bor. 

A bejegyzés trackback címe:

https://uppsalasyndrome.blog.hu/api/trackback/id/tr1007736202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása