Uppsala Syndrome - Do you speak hunglish?

Uppsala Syndrome - Do you speak hunglish?

A második kiborulásom in Sweden

2015. október 30. - Bree Gi

Azt hiszem eljutottam arra a pontra, hogy elkezdődik a második kiborulásom. 

Nagyon el vagyok anyátlanodva. Nem látom át Sir Galahad terveit, nem látok előrébb fél évnél, tök hülyének érzem magam a meetingek alatt, nincsenek eredményeim, de elvárják tőlem, hogy prezentáljam őket (igen, azt a semmit) és közben érzem hogy én vagyok a "biológus a laborban" jelenség. A buta biológus, aki még azt se tudja mi a spin kvantum szám. 

Ez kicsit olyan, mint a mondás a kínai császár részéről a Mulánból- egyetlen rizsszem is képes átbillenteni a mérleget. Nálam egyetlen rossz esemény képes átfordítani mindent. 

És felmerül bennem a kérdés, hogy mi a francot keresek én itt? Béna vagyok. És ez frusztrál. Barátok nélkül, szerelem nélkül, rendes alkohol nélkül... Svédország ahol most nem tudok hova menekülni a problémáim elől. Nem tudok őrült ámokfutást rendezni és alkohollal, drogokkal, barátokkal és/vagy szex-szel betölteni azt az űrt, ami akkor keletkezett, amikor eljöttem Szegedről és mindennap csak tágul amikor úgy érzem hogy semmi keresni valóm itt. Nem mondom hogy ez lenne a logikus lépés, de sokszor az ember tényleg szeretne egy kicsit bódult állapotba kerülni, így vagy úgy. De józan vagyok- sajnos minden szempontból, és józanul látom a problémáimat, azokat a problémákat, amikkel nem akarok szembe nézni, amik elől elmenekülnék. 

Nem picsogok eleget. 

TO DO LIST

- Elolvasni kb 15-20 cikket

- Beszerezni valami értékelhető minőségű alkoholt

- Shoppingolni valamit

- Készülni a prezentációra

Bahhhhh. 

A bejegyzés trackback címe:

https://uppsalasyndrome.blog.hu/api/trackback/id/tr618036504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása