Uppsala Syndrome - Do you speak hunglish?

Uppsala Syndrome - Do you speak hunglish?

My frist rolling pin in Sweden

2015. szeptember 06. - Bree Gi

Ma is tanultam egy új szót (és ti is tanultok, ha eddig nem ismertétek volna): 

Rolling pin = sodrófa

Szóval vettem egy sodrófát... megmondom őszintén, sokkal gyorsabb és hatékonyabb sodrófával kinyújtani a kelt tésztát, mint üres borosüveggel. Kifejezetten élveztem. Majdnem annyira élveztem, hogy szívem szerint sütnék még egy adag süteményt, továbbá a sodrófa univerzális... lehet használni férj motivációra is, ha úgy gondolná hogy egy órával később jönne haza a kocsmából. Kiváló. Állás pipa. Fizetés pipa. Főző tudás pipa. Házsártosság pipa. Sodrófa pipa. Mostmár csak egy férj kell akit az új sodrófámmal fenyegethetek motiválhatok és teljes lesz az életem. 

Ezzel az adag szép csigusszal zárnám soraimat. Recept nincs, mert hiper-szupertitkosak. 

Lajong és hejcegnyő!

img_20150906_211155_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://uppsalasyndrome.blog.hu/api/trackback/id/tr347765720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása