Uppsala Syndrome - Do you speak hunglish?

Uppsala Syndrome - Do you speak hunglish?

Még nem telt be a pohár, de már alakul...

2015. november 24. - Bree Gi

Na most szépen felsorolom, mi az, amin nap mint nap felbaszom magam

1. A fejem tiszta pattanás. Még soha az életben nem volt ennyi pattanásom, sose voltam pattanásos. Most mégis. És fájnak. És nem csak a fejemen, hanem a dekoltázsomon is. Ennyit arról, h "hagyd abba a fogamzásgátlót, jót tesz neked, ha kitisztul a szervezeted!"...ahha...ahha...ahha. Kösz. 

2. Minden hónapban kijön a herpeszem. Hasonló okokból nem vagyok oda érte, azon kívül h töménytelen mennyiségű pénzt költök herpesz tapaszra. 

3. Szintén nincs mennyiség orrcseppből se, de ráadásul a patikák hamar bezárnak és ha bedugult orral alszom el, hülyeségeket álmodom. 

4. Már fél 4kor besötétedik. Bennem van a reflex, hogy hazamenjek, holott még messze nincs vége a napnak. 

5. Elolvasok 3 cikket, Sir Galahad a kezembe nyom még ötöt. Nem érem utol magamat. 

6. Két hetente elő kell adnom valamit, amire készülnöm kell, mellette meetingek, szemináriumok, labormunka, cikk olvasás és a kurvaéletbe még el se mentem bevásárolni. Pedig kurvára kéne egy sapka. És orrcsepp.

7. Alapjáraton szeretek főzni, különösen olyan embereknek, akiket szeretek. Én nem vagyok része ennek a halmaznak, így azt eszem amit kapok magamtól. És én nem vagyok jó fej velem. 

8. Ölni tudnék egy üveg borért. 

9. Csináltam hétfőn egy Bradfordot. Minden párhuzamos gyönyörű volt, elfogadtam hogy a koncentráció annyi amennyi. Ma kiszámoltuk az extinkciós koefficiensét a fehérjének, és meghatároztuk hogy mennyinek kell lennie az abszorbanciának a reakcióban. Az abszorbancia 2x akkora volt, mint amit jósoltunk. Úgy 4 órával később realizáltam hogy a fényút nem 1 mm, hanem 2 mm. Meglepő módon. Utálom mikor Sir Galahad megkérdezi tőlem, hogy "Te komolyan nem olvastad el a küvetta leírását?" 

Igen... asszem kicsit felbasztam ma magam. Ölni tudnék egy pohár borért. Mármint egy üvegért. 

Hab a tortán: múlnak a percek, de ma se jön herceg.... 

A bejegyzés trackback címe:

https://uppsalasyndrome.blog.hu/api/trackback/id/tr438105642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása