Uppsala Syndrome - Do you speak hunglish?

Uppsala Syndrome - Do you speak hunglish?

My first "smells like new..." experience in Sweden

2015. szeptember 10. - Bree Gi

Mielőtt belekezdenék e gyönyörű bejegyzés megírásába, szeretném összefoglalni az elmúlt pár napot képekben: 

1. Megkaptam az új névtáblát... azonban a név nem egészen stimmel. 

img_20150908_141639.jpg

2. Viszont én nem vagyok az a fajta ember, aki ezen felháborodik, hanem a jó oldalát nézem. Svédországban a leghíresebb Birgitta a svéd királynak (Gustav királynak) a lánytestvére. Azonban én nem vagyok Gustav király lánytestvére, ellenben Őfelsége (mármint nem az uralkodó, hanem Sir Galahad) PhD hallgatója vagyok. Viszont kijavítottam a hibát és megkaptam amire mindig is vágytam... Hercegnői rangot. :) =') LAJONG ÉS MOSTMÁL KULVÁLA HELCEGNYŐ!

img_20150909_082943.jpg

3. ...és ha már itt tartunk, szerintem egyszer ezt is ki kéne tennem a kilincsre... 

img_20150909_083436.jpg

4. Továbbá bepróbálkoztam a kompetens sejt készítéssel. Azonban itt nincsenek tálcák... csak ez. 

- ...és szeretnék még kérni 2 darab 100 ml-s Erlenmeyer lombikot! 

- Csak egy százas van. Maradhat? 

- Jó lesz... 

img_20150909_092753.jpg

5. De a legdurvább dolog ma délelőtt történt velem. Az hagyján hogy beköltöztem az új laborasztalomra (innentől kezdve bench) ami mellesleg a labor legnaposabb, legvilágosabb pontján van, ahova a legtöbb természetes fény esik... De kaptam pipetta sort is. Volt szerencsém ahhoz, hogy én vagyok az első, aki ezeket a pipettákat használja. 

img_20150910_135931.jpg

Hiába utálom a Gilson pipettákat... ezek akkor is gyönyörűek... és olyan jó érzés megfogni őket... Nagyon szeretem. Mindet. 

img_20150910_141311.jpg

Aki dolgozott már velem egy laborban, vagy tudja mi a pipetta és ismer engem, az tudja jól hogy kevés pipetta márka van, amit jobban utálok, mint a Gilsont.

Ugyanis a Gilson pipetták nehezek. Leginkább ez a jellemzés illik rájuk: 

Ezekbe most mégis beleszerettem. Van valami ezekben az illatokban... az új autó illat, a babaillat... az emberben feltétel nélküli szeretetet ébresztenek. Asszem van még egy illat, ami nem sok embernek adatik meg, hogy érezze: az új pipetta illat. Szerintem van olyan jó, mint a baba illat vagy az új autó illata. 

img_20150910_141354.jpg

Gyönyörű. 

A bejegyzés trackback címe:

https://uppsalasyndrome.blog.hu/api/trackback/id/tr647776610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása