Uppsala Syndrome - Do you speak hunglish?

Uppsala Syndrome - Do you speak hunglish?

My first nightmare in Sweden

2015. október 09. - Bree Gi

Azt álmodtam hogy Thaiföldön lesz az esküvőm a tengerparton, de hogy elmehessek oda egy kamukonferenciára jelentkeztem, és mivel a WizzAir elcseszte a repjegyeket, lekéstem a repülőt, a konferenciát és az esküvőmet is. Már nagyon kétségbeesetten bőgtem, mikor realizáltam, hogy egy hónapja nem mentem be dolgozni. Most mi lesz? Miért hagytam ott Svédországot? Sir Galahad már biztos talált valaki mást a helyemre, akkora egy marha vagyok. Aztán felébredtem és láttam hogy még Uppsalában vagyok. Huhh. Többet nem eszem éjfélkor csípős paprikát szarvas kolbásszal és lingonberry lekvárral. 

A bejegyzés trackback címe:

https://uppsalasyndrome.blog.hu/api/trackback/id/tr157889484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása