Uppsala Syndrome - Do you speak hunglish?

Uppsala Syndrome - Do you speak hunglish?

Újévi fogadalmak

2015. december 19. - Bree Gi

Mint minden évben, most is megírom az újévi fogadalmaimat. 

1. Magától értetődően leadok 10 kilót. 

Ezt minden évben megfogadom, azóta hogy láttam a Bridget Jones naplóját. Egyszer még össze is jött, mert újévkor 75 kiló voltam, és pár hónappal később már "csak" 63, úgyhogy nem lehetetlen dolog. Mondjuk arról fogalmam sincs, hogy miképpen szabadultam meg a feleslegtől, de talán összejön. 

2. Megtanulok svédül. 

Betelt a pohár. Elegem van abból, hogy módszeresen svédre váltanak, ha nem akarják hogy értsem, miről beszélnek. Éppen ezért megtanulok titokban svédül és nem fogják tudni, hogy értem miről beszélnek. El is kezdem még ma. 

3. Nem szeretek bele olyan emberekbe, akik nem érdemlik meg hogy szerelmes legyek beléjük. 

Az önbizalmam a béka segge alatt van nap, mint nap. Vannak/voltak emberek akikbe beleszerettem, különösen egy személy itt Svédországban, de a próbálkozásaim hogy közelebb kerüljek hozzá hiábavalók voltak. El akarom felejteni és nem gondolni rá. Ignorálni. Ez az első feladat, utána pedig az, hogy ezt az állapotot fenntartsam. 

4. Elkezdek sportolni valamit. 

Még nem tudom mit, de lehet hogy veszek egy kondi vagy uszoda bérletet. 

5. Veszek egy télikabátot, egy meleg télicipőt, és egy nem hangos zárt cipőt. Utóbbit a laborba.  

Talán ez a legegyszerűbb fogadalom, amit december 28.-án meg is valósítok, miután visszajöttem Uppsalába. 

6. Amikor megjön a fizetésem, vagy az IKEA-ba vásárolok vagy az H&Mben. Nem mindkettőben. 

Nem kéne elbasznom minden hülyeségre a pénzt. :) Vagy, vagy. Valszeg most az H&M fog következni. 

7. Az egyik fizetésemet beáldozom és feltuningolom a biciklimet. 

A metál rózsaszín őrület igencsak királyul nézki, de ráférne egy szervíz. Valszeg februárban fog ez megtörténni.

8. Nem dolgozom hétvégente. 

A hétvége mostantól kezdve az irodalmazásé. Nem dolgozom, az Angström közelébe se megyek, még gondolatban sem. Kávé, tea, köntös, tudományos cikkek. 

9. Elkezdek kurzusokra járni. 

Ideje lesz. 

10. Megtanulok EPR-en és GC-n mérni. 

11. Minden számolást kétszer ellenőrzök. 

Na ezt muszáj megmagyaráznom. Szemmel láthatóan Sir Galahadnek töke tele van azzal, hogy számolási hibákat ejtek. Ez eddig legalább háromszor történt meg, és most úgy gondolja, hogy a magyar oktatásban nem tanítják meg a kölköket koncentrációt számolni. Erről szó sincs, pusztán 1x kiszámoltam mindent teoretikusan, aztán realizáltam hogy a fehérjém koncentrációja egy picit eltér a teoretikustól, és a koncentrációkat átszámoltam, de a térfogatokon nem változtattam, utána ezzel a számolással 2x dolgoztam tovább, mikor a fehérjém koncentrációja tökre más volt már. Na ez egy igen nagy hiba volt. Utána frankón kiszámoltam, levezettem mindent, és minden ott volt a lapon, de az összegzésnél összecseréltem 2 térfogatot, és 40 helyett 10 mikrolitert mértem bele az egyikből, a másikból pedig 10 helyett 40 mikrolitert. Emiatt olyan lebaszást kaptam, mint annak a rendje. Ezt még emésztgetem. 

A bejegyzés trackback címe:

https://uppsalasyndrome.blog.hu/api/trackback/id/tr898184860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása