Uppsala Syndrome - Do you speak hunglish?

Uppsala Syndrome - Do you speak hunglish?

Farewell

2015. augusztus 16. - Bree Gi

Egy ideje nem gondoltam bele abba, hogy én lehetek szomorú a költözéstől. Most egy kicsit mégis úgy érzem, hogy sok minden fog hiányozni. Eddig ezt nem így éreztem/gondoltam. Most először van olyan érzésem, hogy nem akarok elmenni. (persze ettől függetlenül nem leszek buta és mondom Sir Galahadnek, hogy boccs, de mégse)

Tegnap este búcsút vettem a szülővárosomtól. A barátom elvitt egy nagyon hipster romkocsmába, ahol kézműves söröket árultak, és mindezt egy elhagyatott belvárosi raktár épületben. Maga a benti rész rendkívül igénytelen és randa volt, pont mint egy romkocsma... azonban a kiülős rész varázslatos volt. Volt némi maláta hangulata, mivel a szabad eget nem lehetett látni egy böszme nagy fűzfa miatt. Utána elmentünk a Funky Pho nevű vietnámi étterembe, ami egy icipici étterem, egy eldugott belvárosi utcácskában. Itt ettünk teriyaki csirkét, pacal salátát és mochit. Mindhárom fogás rendkívül új ízélmény volt. (emlékeztető magamnak: meg kell tanulnom mochit főzni)

Kicsivel később felmentünk a Várba. Be kell vallanom, hogy hiába vagyok bennszülött budapesti, még sose láttam Budapestet ennyire szépnek. A kivilágított Lánchíd, a Halászbástya, a Sándor palota... elképesztő volt. Hirtelen rájöttem, hogy igaza volt a "Pest megér egy estet" című számnak. Semmit nem tudok Pestről. 

Emlékeztetőül: 

Hazaértem ma, miután elbúcsúztam a páromtól is. A bőgés szélén álltam, mikor Anyukám felhívott, hogy kinn van a piacon és mivel nem fogjuk tudni együtt megünnepelni a szülinapomat (25 év, azaz negyed évszázad), ezért szeretne venni nekem egy parfümöt ajándékba. Ekkor ránéztem az előttem lévő (amúgy rózsaszín) bőröndre és elbőgtem magam. Az életemnek bele kell férnie egy bőröndbe. Mi fér bele egy 65x25x45 centis bőröndbe, ha a súly határ 32 kg? Beleférnek a ruháim, a kedvenc takaróim, a tisztálkodó szereim, egy üveg 2013-mas Mocus Turán, kb. 1 liter pálinka, a diplomáim, néhány füzet, egy indukciós főzőlapon használható kotyotós kávéfőző, néhány adag kávé, 30 db túrórudi, 3 nagy táblás Milka csoki, 4 kis táblás Milka csoki és a laptopom.

Mi nem fér bele egy 65x25x45 centis bőröndbe, ha 32 kg a súlyhatár? Avagy mi az, amit itthon kell hagynom?

- A párom

- A családom

- A barátaim

- A kedvenc boros poharaim

- A Disney hercegnős étkészletem 

- A vázaként használt rajnai palack, amiben Demeter Zoltán 2012-es évjáratú Szerelmi hárslevelűje volt 

- Az a rózsa, amit ebben a palackban tartok 

- A parfümös doboz gyűjteményem 

- A kedvenc edényeim 

- A biciklim 

Próbálom figyelmen kívül hagyni azokat a dolgokat, amik csak "tárgyak", és amiket Uppsalában is meg tudok vásárolni, viszonylag olcsón- ellenben most jöttem rá igazán, hogy mennyire fognak hiányozni a "nem tárgyak" kategóriába eső tételek. Hát... jobb későn, mint soha. 5 nappal a költözés előtt. 

A bejegyzés trackback címe:

https://uppsalasyndrome.blog.hu/api/trackback/id/tr817710298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása