Uppsala Syndrome - Do you speak hunglish?

Uppsala Syndrome - Do you speak hunglish?

My first week at Sweden (summary)

2015. augusztus 29. - Bree Gi

1. Beköltöztem a lakásba. 

2. 8 nap alatt felfedeztem az életben maradáshoz szükséges élelmiszereket amik olcsók és ehetők.

3. Megvettem az IKEA-ban az életben maradáshoz legszükségesebb dolgokat, valamint egy fregolit és egy eper illatú illatgyertyát, amit nem tudok meggyújtani mert én hülye elfelejtettem gyufát is venni hozzá. 

4. Mostmár az esetek 35%-ban tudom hogy sacc per kávé kábé merre vagyok és hogy merre van: 

a) Haza

b) Angström

c) Tégláék lakása

d) Az ABBA Cykle Center

5. Mindössze egy hajgumit hoztam magammal és azt is képes voltam elveszteni 30 négyzetméteren. 

6. Vettem egy biciklit, másnap tönkre ment, harmadnap elvittem szervízbe- ingyen alkatrész csere és javítás. Nem akartam másik biciklit, mert a nyereg olyan szinten feltörte a fenekemet, hogy nem mertem bevállalni egy másik biciklit nyerget. 

7. Elkezdtem irodalmazni. Realizáltam hogy tök hülye vagyok ehhez. Túl voltam az első kétségbeesésen, most ülepednek a dolgok. 

8. Asszem idáig bírtam rendes kávé nélkül. Tegnap a hatodik kávémat próbáltam inni és már állva majdnem elaludtam- erre még ki kell találni valami alternatívát. Várom a javaslatokat, koffein tabbletta (legnagyobb bánatomra) nem játszik. 

9. Megtaláltam azt a sushi éttermet, ahol először ettem sushit. (Uppsalában, Svédországban, meg úgy amúgy)

10. Esélyt adtak a svéd húsgombócoknak kétszer. Másodszorra jobb volt. 

11. Az IKEA egy nagyon nagy létesítmény, könnyű eltévedni. Az odafele vezető úton is, meg az üzletben is. Amúgy talán ez az egyetlen dolog, ami olcsóbb itt mint otthon. 

A bejegyzés trackback címe:

https://uppsalasyndrome.blog.hu/api/trackback/id/tr357743176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása