Uppsala Syndrome - Do you speak hunglish?

Uppsala Syndrome - Do you speak hunglish?

My first birthday in Sweden

2015. szeptember 05. - Bree Gi

Megmondom őszintén, én ímádom a szülinapomat. A második legszebb nap az évben, mivel a legszebb nap ugyebár számomra november 29, mivel november a kedvenc hónapom és a 29 a kedvenc prímszámom. November csodálatosan esős-ködös, tipikusan az a hónap, amikor az ember lánya hejcegnyő elkezdhet ballonkabátban és csizmában járni. Szóval én imádom a novembert. Az első szülinapi ajándék, amit idén kaptam és csodálatos volt az, hogy a szülinapomon november volt. :) Szeptember eleje általában inkább hasonlít a nyárra, mint a tényleges őszre. Én az őszt sokkal jobban szeretem, mint a nyarat. Gyönyörű ajándék volt ez a szép ködös-esős idő! Köszönöm Sweden!

Szóval, felébredtem, megcsodáltam a gyönyörű időt és elindultam a tanszékre. Sir Galahad nem sokkal utánam beérkezett és megnéztük hogy mennyire sikerült a fehérjetisztítás. Még soha életemben nem láttam ilyen nagy mennyiségű fehérjét- pontosabban hasonlót láttam de többet kellett szenvedni érte. Gyönyörű ajándék, köszönöm FPLC! :) 

A későbbiekben a laborban említettem az egyik  a másik PhD hallgató lánynak (mivel mi ketten vagyunk csak PhD hallgatók az irodában) hogy sütöttem néhány lingonberrys csigát, és hogy egyék meg. Lelkesen megköszönte és felajánlotta hogy összegyűlünk és eléneklik nekem a "Happy birthdayt"- kértem hogy ne tegye, mert nem akartam nagy felhajtást. Azonban pár órával később ez a lány meghívott, hogy ebédeljek velük. Ami nagyon nagy dolog számomra. Ebéd közben felajánlották hogy menjek el velük sörözni. Elmentem. Elmondhatatlanul kedvesek, barátságosak és befogadóak. Talán ez volt a legeslegszebb ajándékom. Mostmár vannak barátaim. :) Köszönöm!

A logikai fonal nagyjából itt ér véget. Még mielőtt elmentem volna sörözni a "bandával", Sir Galahad kinyitott 3 üveg pezsgőt hogy megünnepeljünk 2 megjelent publikációt és a szülinapomat. Pezsgőzés után már NAGYON jó kedvem volt, de még képes voltam összerakni egy dialízist. ÉS JÓL SIKERÜLT! Nagyon hercegnő vagyok. :D

A dialízis összerakása után Sir Galahad mondta hogy menjek vele és Merlinnel (új szereplő, igen), mert fenn van valami ingyen vacsi. Volt is vacsi rendesen- FINOM SVÉD ÉTELEK! - aztán megtudtam Merlintől (aki félig svéd, félig magyar) hogy ez bizony nem svéd, hanem kontinentális. Oké... viszont a sör 6,5%os volt. 

Merlin javasolta, hogy próbáljam ki a bort. Elmentünk, megcsapoltuk. Szagolgatom, szagolgatom... mondom neki, hogy ez tuti valami reduktív... olyan ismerős az illata... talán furmint? Nem, nem ez más. Talán hárslevelű? Kizárt. Mondom ennek olyan finom az illata és az íze is, hogy csak Savignon Blanc lehet. Közben Sir Galahad jót mosolygott rajtam h próbálom illat alapján beazonosítani a bort... csak addig mosolygott, amíg Merlin az asztalhoz nem hozta a baggingboxot. Savignon Blanc volt. :) 

Szóval, összefoglalva aki tegnap szülinapos hejcegnyő volt, az ma kurvára másnapos hejcegnyő. De egy lórúgás helyrehoz, kettőtől pedig olyan vagyok, mint amúgy. Úgyhogy cataflan, egy jó erős kávé, koronát megigazít és húzok be a laborba puffert cserélni. Lajong és Hejcegnyő!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://uppsalasyndrome.blog.hu/api/trackback/id/tr947762016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása