Uppsala Syndrome - Do you speak hunglish?

Uppsala Syndrome - Do you speak hunglish?

My first "fuckin' hard" literature experience in Sweden

2015. augusztus 28. - Bree Gi

A történet ott kezdődik, hogy hétfőn kezdem el a tényleges munkát, mert akkor lép életbe a biztosításom (illetve a szerződésem) addig is irodalmazás. A dolog ott kezdődött hogy Sir Galahad a kezembe nyomott egy kb. 6 centi vastag mappát, tele annak a fehérjének az éréséről szóló irodalommal, amit hétfőn tisztítani fogok. 15-20 oldalas reviewk, szóval nem könnyű olvasmányok. 

Ma reggel nyomtatott nekem további pár "alap irodalom" cikket (10 db) színesben... elsőre természetesen, ámultam-bámultam hogy szép színes (épphogy nem szagos) cikk... aztán elkezdtem olvasni őket. 5 év labor tapasztalat, és szerintem felvállalható, mondhatni megfelelő mennyiségű tudományos cikk elolvasása után most olyan hülyének érzem magam, mint mikor életemben először olvastam cikket. 

Tény, hogy én akartam spektroszkópiáról tanulni, de ez durva. :( A bevezetőket és a diszkussziókat még úgy ahogy értem és felfogom hogy mi a mondandója a cikknek, viszont hogy erre miből jöttek rá.... totál homály. Kétségbeestem. Nem tudom hol kéne elkezdenem ezeknek utána nézni, hogy mi mit jelent. 

Napi vicces felfedezés: Onnan tudod hogy a témád a verseny szférában foglal helyet, hogy a témavezetőd által "alap" irodalomnak számító cikkek fele vagy a Science-ben vagy a Nature-ben lett lepublikálva az elmúlt 5 évben. 

Továbbá: Valahol igen nagyképűségnek tartom hogy egy cikkben leírják, hogy az E. colit 310 Kelvin fokon növesztették... Najó csak vicceltem, ez hatalmas poén. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://uppsalasyndrome.blog.hu/api/trackback/id/tr507741060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása